Una Nit al Museu

El dijous 7 de juliol totes les persones participants del casal estavem convidats a passar la nit dins del Museu. Els nens i nenes vam poder veure i viure el museu de nit que estava obert només per a nosaltres.

Preparant la Nit

A les 20h ens vam trobar a la porta del Museu i vam començar un picnic a la sala Oval! Vam sopar compartint el menjar que cadascú de nosaltres vam portar des de casa. Entre jocs ens vam relacionar i acostumar a la mitja foscor del museu. Cada cop es feia més de nit i el museu s’anava convertint en un espai mig desconegut per a nosaltres. Després de sopar ens vam aventurar a entrar a la Sala Medieval Gòtica. Per grups i amb una mica de por vam començar a redescobrir les estàtues i pintures en la foscor, transofrmant-se en un passatge del terror. Els nervis i l’emoció es van convertir en… ensurts i en crits! Va ser molt divertit perquè vam passar por, però també vam riure molt sorprenent-nos de com el museu podia canviar tant del dia a la nit.

Jugant a la Sala Oval

Després, amb el pijama posat i les dents netes, ens vam asseure i estirar a la sala Oval, que era tota per a nosaltres. Allà vam gaudir de la pel·lícula BE KIND REWIND – REBOBINI, SI US PLAU. Aquesta pel·lícula, escrita i dirigida per Michel Gondry narra com un parell d’amics aconsegueixen (re)gravar pel·lícules clàssiques fent servir trucs de càmera i molt d’enginy. Una vegada que va apareixer el “fi” a la pantalla, tots i totes vam anar a dormir.

Va ser una nit molt divertida i sorprenent. I clar, no tothom pot dir que ha dormit al Museu Nacional d’Art de Catalunya!

Mirant Be Kind Rewind