Exposició Final

Com compartir el que ens ha passat aquestes dues setmanes al Casal del MNAC amb aquells que no ho han viscut? Què recuperar de tot el que hem generat per tal de mostrar-ho a la sala d’exposicions del MNAC?

El darrer dia del Casal vam estar seleccionant aquells moments més significatius per deixar-los exposats a la sala del MNAC. També vam acabar de retocar la màquina del temps gràcies a la qual en Neo va poder viatjar fins al nostre present, conèixer aquells nens i nenes que l’havien ajudat a construir un nou relat de museu, recollir tots els arxius que vam crear per a la seva memòria i donar-nos les gràcies per la implicació.

Alhora també vam estar amb les famílies, a qui vam poder mostrar un tastet del que va ser el Casal del MNAC.