Raons Públiques

Detectius de barri

Per dos dies ens vam convertir en detectius de barri de Poble Sec per descobrir com són aquells aspectes de la vida del barri que els seus habitants posarien en un museu, i quin és el patrimoni intangible del Poble-sec.

Ens vam dividir en petits grups (2-3 nen i nenes) i amb l’ajuda d’unes fitxes d’investigació vam entrevistar als veïns i veïnes del barri sobre les vivències quotidianes del mateix. Fèiem preguntes com: “quins són els aspectes de la vida de poble sec en el passat que més trobes a faltar?” o, “actualment, per què li agrada viure al Poble-sec?” i de seguida, “com veus el poble sec del futur?” Després d’unes quantes recollides d’informació vam compartir l’informació entre tots i van reflexionar sobre quins aspectes haurien de ser cuidats i haurien de “estar en un museu”.