Missió 2

Construir un relat de museu basat en la col·lecció i els visitants del museu.

Per dur a terme aquesta missió, alguns grups vam observar quines eren les postures dels personatges que apareixen en els quadres i escultures de la col·lecció per fer-ne una selecció i reinterpretar-les a mode de coreografia; d’altres vam realitzar entrevistes als visitants del museu i, finalment, alguns grups vam convertir-nos en espies del museu, observant com es mouen els visitants per les sales, quines cares posen al mirar les obres, què els interessa i, fins i tot, de quina manera estan sent vigilats pel personal de sala però també a través de les càmeres de seguretat.

Grup Blau – ELS VISITANTS
Yongmin Wu Quiu, Carlos David Saldarriaga, Oleguer Gonzalez, Hector Diaz, Albert Diaz, Sara Ibalu Rocha i Lucia Rivera

Grup Verd – VIGILANTS
Irene Gonzalez, Emma Gómez, Basma Bardae, Esteban Arturo Caicedo, Antonio Nuñez, Yousri Jellab, Èrica Martínez, Nicolas Ruiz i Marcos Joan Gonzalez.

Grup Groc – COREOGRAFIES
Octavi Teixes, Marçal Teixes, Nael Gilbert, Andrea Rivera, Blanca Gonzalez, Alejandro González i  Martí Clemente

Grup Blau – COREOGRAFIES
Xènia Rengel, Carla Muñoz, Anna García, Sara Gelabert, Oleguer Gonzalez, Miquel Egea, Albert Diaz, Esteban Arturo Caicedo, Luc Waldburger, Marcos Peña, Nicolas Ruiz, Basma Bardae, Mariona Tugues, Alejandro González i Yongmin Wu Quiu.

Grup Verd – ELS VISITANTS
Andrea Rivera, Carlos David Saldarriaga, Yousri Jellab, Blanca Gonzalez, Joana Tous, Adrian Kaufmann, Júlia Fernández, Laia Sabaté, Ariadna Mateos i Mireia Olivé.