Missió 1

Apropiar-se de relats del museu per reinterpretar-los i crear altres històries.

Per dur a terme aquesta missió, alguns grups vam triar algunes obres de la col·lecció com a punt de partida per narrar altres històries, connectant història i interessos, relats aliens amb relats propis. Alhora, vam aprendre sobre atrezzo, efectes especials en cinema i vam utilitzar els espais del museu com a plató de cinema.

Grup Verd – GUERRA MEDIEVAL
Irene Gonzalez, Emma Gómez, Basma Bardae, Esteban Arturo Caicedo, Antonio Nuñez, Yousri Jellab, Èrica Martínez, Nicolas Ruiz i Marcos Joan Gonzalez

Grup Groc – CROQUETES ARREBOSADES
Octavi Teixes, Marçal Teixes, Nael Gilbert, Andrea Rivera, Blanca Gonzalez, Alejandro González i Martí Clemente.

Grup Blau – L’OBRA FATAL
Yongmin Wu Quiu, Carlos David Saldarriaga, Oleguer Gonzalez, Hector Diaz, Albert Diaz, Sara Ibalu Rocha i Lucia Rivera.

Grup Verd – EL ASESINATO INFINITO
Andrea Rivera, Carlos David Saldarriaga, Yousri Jellab, Blanca Gonzalez, Joana Tous, Adrian Kaufmann, Júlia Fernández, Laia Sabaté, Ariadna Mateos i Mireia Olivé.

Grup Groc- EL ROBATORI DE LA VERGE
Naira Campos, Irene Gonzalez, Sara Ibalu Rocha, Helena Alba, Aina Gutiérrez, Marcos Alberto Diaz de Moura, Maria Egea, Alexis Bajo, Hector Diaz, Ramon Royo i Antonio Nuñez.