Missions i Reporters

Entre la piscina, excursió geocaching i moltes altres activitats, aquest estiu desenvoluparem unes missions que ajudaran a l’androide Neo a imaginar el Museu del Futur

A partir d’una proposta concreta es proposa als nens i nenes filmar uns vídeos de 30 a 90 segons posant en joc diversos temes que anirem explorant al llarg de la setmana.

Sense pràcticament cap efecte especial digital, rodarem el vídeo com es feia en l’inici del cinema, muntant estructures, jugant amb la perspectiva, fent servir material reciclat i molta, molta imaginació!

Reporters

A més a més, una de les activitats consistirà a documentar tot el treball de la resta de grups, així com valorant certs aspectes del Museu, sobre els seus treballadors, els espais ocults als visitants i moltes altres curiositats!

Jungla de Cristal King Kong 2001: una odissea a l'espai Robocop

Be Kind Rewind – Rebobini, si us plau

Aquesta pel·lícula, escrita i dirigida per Michel Gondry i protagonitzada per Jack Black i el repaer Mos Def, mostra com un parell d’amics aconsegueixen (re)gravar pel·lícules clàssiques com King Kong, 2001: una odissea a l’espai, Caçafantasmes o Robocop entre altres, només fent servir trucs de càmera i molt d’enginy. És una pel·lícula molt recomanable per tota la família i que ens donarà idees per al Casal!