Qui ens guiarà en aquesta aventura?

Coneix els artistes Irati, Judit i Sergi

Som artistes, som mediadors, som productors culturals, som artistes-educadors,….? Som la Irati, la Judit i el Sergi.

Ens interessen aquells projectes que giren entorn de l’art, l’educació, la mediació, la col·laboració, la cultura i el territori. Exploradors, curiosos, inquiets, ens hem unit per desenvolupar aquest projecte i posar en joc les institucions, nosaltres mateixes, el projecte i els seus participants. Sabem d’on partim però no sabem on arribarem. I això ens encanta!

Irati Irulegi

A través dels projectes en els quals participa, es planteja la mediació i la producció com a part del procés artístic, entenent-ho com un treball col·laboratiu amb els artistes i busca, de la mateixa forma, la resignificació espacial i conceptual quan la producció artística entra en contacte amb el context.

Judit Onsès

L’interessen aquells projectes on poder ex­plorar formes de generar encontres que provoquin certa disrupció entre els participants o agents col·laboradors, necessària per generar coneixement i expandir la reflexió sobre les seves realitats, a fi de poder-­les comprendre des d’altres perspectives que la que els discursos predominants imposen.

Sergi Selvas

Investiga maneres experimentals d’interacció social, de cooperativisme i construcció de sen­tit. A partir dels projectes que desenvolupa, fa funcionar els valors ètics i estè­tics per a la construcció de sistemes d’intercanvi amb finalitats d’aprenen­tatge i millora. Unes propostes sem­pre obertes, d’una política experimen­tal i amb la voluntat d’explorar formes de dissidència i autogestió vinculades a la història i la memòria col·lectiva.